Saturday 25 November 2017

Vegetariske Options At Trader Joes


Dietary Lists. Sir Andrew jeg er en stor eater av biff og jeg tror det gjør skade på min vits Sir Toby Ingen spørsmål. William Shakespeare, tolvte natt, handle jeg, Scene III. For kjærligheten til vitt og noen andre grunner, vi har identifisert produkter som er fri for alle animalske produkter og biprodukter, inkludert kjøtt, fjærfe, fisk, egg, meieri, honning, gelatin, lanolin og confectioner s glasur med V for Vegan. Vær oppmerksom på at denne listen ikke er altomfattende. vårt beste for å holde informasjonen oppdatert og så nøyaktig som mulig, men vi introduserer og avviker produkter hele tiden, så hold øynene åpne og les alltid produktetiketter. Elmdrykk, Original Unsweetened, 64 Fl Oz. Almond Drikke , Original, 64 Fl Oz. Almond Drikke, Vanilje Unsweetened, 64 Fl Oz. Organic Soy Beverages Usøtet Half Gallon. Soy Creamer Laget Med Organisk Soyabønner Pint. Almond Drikke, Usøtet Original, 32 Fl Oz. Almond Drikke, Usøtet Vanilje, 32 Fl Oz. Coconut Drikke, Usøtet, 32 Fl Oz. Coconut Drikke, Vanilje, 32 Fl Oz. Organic Rice Drink, Original, 32 Fl Oz. Organic Rice Drink, Original, 64 Fl Oz. Organic Soy Beverages, Usøtet, 32 Fl Oz. Rice Drink, Vanilje, 32 Fl Oz. Rice Drink, Vanilje, 64 Fl Oz. Soymilk Ekstra, Sjokolade, 1 2 Gal. Soymilk Ekstra, Vanilje, 1 2 Gal.7 Best Frozen Vegetarian Options fra Trader Joe s. Sometimes kan det være vanskelig å sette seg ned og spise en ekte middag, la alene gjør en Mellom klasser, aktiviteter i utlandet, og sosiale forpliktelser, blir det ofte å spise riktige måltider ofte på vei. Noen ganger blir livet vunnet og middag blir en Olivia Pope-stilskål med popcorn. Hvis dette høres ut som du, har du ikke frykt Skje s, har du dekket med de beste vegetarisk-frosne måltidene fra Trader Joe s.1 Gorgonzola Gnocchi. Photo av Luna Zhang. Pillowy potetpasta smothered i creamiest gorgonzola saus som kommer sammen om 5 minutter AKA, den enkleste og mest smakfulle, mest klassiske middagen du kan tenke på . SpoonTip Tilsett litt spinat og tørket urter de Provence for å heve smaken.2 Thai Sweet Chili Veggie Burger. Photo av Luna Zhang. For våre veganer der ute, er denne burgeren et must. Laget av 8 slags grønnsaker, ris og soya, disse burgere er sunne og protein-pakket med et hyggelig spark av krydderi For den mest delectable burger der ute, par det med deres Sweet Chili Sauce.3 Thai Vegetable Gyoza. Fotograf av Luna Zhang. Også veganer, også deilig Disse små dumplings kan gjøres stekt eller stekt, myk eller knasket, eller sammen med noen edamame og Sriracha for å lage den beste, raske middagen.4 Tarte al Oignon. Photo av Luna Zhang. Feeling fancy Gjør dette laget med franske ingredienser, denne tåren vil oppgradere ethvert middagsfest Pair it med litt vin og fiken, og du har deg selv et stilig måltid.5 Rosemary Hvitløk Monkey Bread. Fotografi av Trader Joe s. Hvem liker ikke nybakte brød Selv om dette tar noen timer for bevis, er ventetiden verdt det . SpoonTip Stuff det med pesto for enda mer herby godhet, som dette pesto brød biter tree.6 Spanakopita. Photo av Luna Zhang. With en av de sunneste dietter i verden, unngår Hellas aldri å stimulere våre appetitt med delectable retter Trader Joe s frosset Spanakopita er intet unntak Spinat, ricotta og fetaost innpakket i et teppe av phyllo deig gjør for en sprø og kremaktig spiseopplevelse.7 Vegetabilske Pakoras. Photo av Luna Zhang. En annen stor vegansk finn, disse pakorene er laget av sunne ingredienser som kikert mel, poteter, blomkål og ingefær Enda bedre Den søte og krydrede chutneyen er pakket med. Takk igjen når smaksløkene dine går på et globalt eventyr. Nå er det ingen unnskyldning å forsømme å spise et sunt måltid. Og med alternativer som disse , kjøtt-spisere og vegetarianere vil forlate Trader Joe s glad og klar til å spise. Mer som dette. De 10 beste vegetariske matene fra Trader Joe s, Rangert. Ved å legge til din epost, godtar du å få oppdateringer om Skje University Healthier. Jeg kommer bare rett ut med det jeg elsker Trader Joe s. Det er et perfekt sted å stoppe og plukke opp en ferdig salat, noen ferske råvarer eller noen av deres mange varianter av sjokoladedekket godbiter. For ekte, de har sjokolade-dekket alt Uansett, da jeg ble vegetarianer for to år siden, fant jeg ut at Trader Joe s hadde et stort utvalg av vegetariske og veganske alternativer for å prøve at jeg tasted noen av disse alternativene og her s hvordan de stakk opp.10 Vegetabilsk fugl Nesthestene. Disse fuglehestene har en fin, sprø tekstur og kommer med en praktisk dyppesaus, men jeg fant dem å være ganske fettete. Velsmakende og rask for etterskole, men ikke den sunneste med all olje, og satte dem på 10. plass. Fruktbarer. Traders Joe s fruktbarer er praktisk å ta med skolen eller jobbe for å øke energien, og de har bare to ingredienser eple og den andre frukten i baren. Ingen tilsatt sukker eller unødvendige konserveringsmidler, bare ren frukt. Teksten ligner innsiden av en frokostblanding bar som NutriGrain, som jeg ikke er en fan av. Men hvis du er, er dette et godt alternativ på grunn av den enkle ingredienslisten.8 Indian Fare Madras Lentils. For dette elementet er et ikke-kjølt, bokset element, var det egentlig ikke forferdelig som mange matvarer fra Trader Joe s, det var ikke noe problem å forberede jeg prøvde min over litt basmati ris og en klemme av sitron og som det var recognizably ikke hjemmelaget, det var egentlig ikke så ille. 7 Thai Sweet Chili Veggie Burger. Disse veggie burgere er dine gjennomsnittlige hverdagsfrosne veggie patties Ikke det beste, ikke det verste jeg ville spise dem igjen, men de ville ikke være mitt førstevalg.6 Channa Masala. Jeg har ett ord spicy jeg er ikke den mest tolerante med krydret mat, men selv min familie var enig med meg på denne jeg personlig elsker Chana masala, men denne tok krydderet litt for langt for meg.5 Greens, Beans og Grains. Suspicious av denne kombinasjonen Yup, var jeg også. Men til min overraskelse, blandingen jobbet herlig sammen, jeg vil anbefale å gi denne en prøve hvis du ser på for en annen praktisk frossen måltid. 4 Tillamook Cheddarost. Du kan lure på hvorfor jeg plukket en ost til smakstest Vel, mange oster inneholder faktisk en kultur som heter rennet, som ikke er vegetarianer. Denne cheddaren er laget med vegetabilsk rennet, noe som gjør det til perfekt smutthull for vegetarianere som fremdeles elsker ost som de fleste av dem jeg antar fordi, det er det ost.3 Super spinat Salat. Denne salaten har bokstavelig talt all min favorittmat kombinert i en, så jeg måtte gi den en prøv jeg endte opp med å sluke det selvfølgelig Utvalget av tilberedte salater på Trader Joe s er uforlignelig med noen annen matbutikk.2 Mango Jicama Slaw. Dette er salaten å ta hvis du vil ha litt crunch Jeg var utrolig glad for å finne et fjell av cilantro piled på toppen Lime vinaigrette har litt av et spark, men det er bare den rette mengden tang for slaw.1 Thai Vegetable Gyoza. Når jeg var yngre, dumplings var min favoritt mat hele tiden Men siden jeg ble vegetarianer, jeg kunne ikke finne noen p urett vegetabilske dumplings til nå Da jeg fant disse i den frosne ganggangen, var jeg langt ut over spenningen. Tekstur og favør overgikk mine forventninger, noe som gjorde disse til min første valg. Bone Items. Trader Joe s tilbyr også vegansk kremost, ikke-meieris krem smørbrød og vegan marshmallows. Er det noe de ikke kan gjøre. Mer som dette.

No comments:

Post a Comment