Monday 30 October 2017

Forex Mobile Vinduer


Foreks Mobiltelefoner Mobiltelefoner Mobiltelefoner Mobiltelefoner Mobiltelefoner Mobiltelefoner Mobiltelefoner Mobiltelefoner Mobil, Altn, Dviz, Kymetli Metal, Yabanc borsa endekslerini takip edebilir, piyasa ve irket haberlerini grntleyebilir, alm satem ilemleri yapabilirsiniz. Foreks Mobile uygulamasnda yapabileceklerinizin listesi. BIST, VOP, Pariteler, Dviz, Altn, Dnya Borsa Endeksleri, Tahvil, Eurobond, Vadeli Piyasalar, Libor, Emtia verilerini takip edebilirsiniz Dilerseniz uygulama zerinden BIST ve VOP Dzey 1, Dzey 1 veya Dzey 2 lisanslarn satn alabilirsiniz Sayfam en istediiniz sembolleri ekleyerek kendi takip listenizi oluturabilirsiniz Uygulama zerinde hisse ve dyr semboller iin fiyat ve haber alarm tanmlayabilirsiniz Foreks, irket, KAP, Kymetli Metal ve Foreks ngilizce Haberlerine ulaabilirsiniz Hisse detaynda ilikili haberlere ulaabilirsiniz Uygulama zerinde tm ekurlarda Sembol ve Haber arama yapabilirsiniz Foreks Mobile uygulamas ile 30 un zerinde arac kurum zerinden BIST hisse ve VOP alm-satm ilemleri yapabilirsiniz Uygulamada yer alan Økonomik Takvim ile tm dnyada gnn finansiell etkinliklerine ulaabilirsiniz Uygulamada sembol detay sayfasna girerek gelimi teknologi analiz aralarna ve animal analizlere ulaabilirsiniz. Foreks Mobil uygulamasndan hisse ve VOP alm satm ilemi yapabileceiniz arac kurumlarn tam li stesi. Halk Yatrm Gedik Yatrm BMD Menkul Deerler Sanko Yatrm Menkul Deerler ATIG Yatrm Menkul Deerler Tekstil Yatrm Global Menkul Deerler Eker Yatrm Phillip Capital Menkul Deerler Tacirler Menkul Deerler Polen Menkul Deerler Tyrkisk Yatrm A1 Capital Alan Yatrm Marba Menkul Deerler Bakent Menkul Deerler Asya Yatrm Piramit Menkul Deerler Delta Menkul Deerler ALB Menkul Deerler Vakf Yatrm Strateji Menkul Deerler Finansinvest IkFX Acar Menkul Deerler Alnus Yatrm Menkul Deerler Meksa Yatrm Euro Finans Menkul Deerler Ak Yatrm Tera Menkul Ata Online Ata Yatrm InvestAZ Yatrm Menkul Deerle. Foreks Mobil uygulamasnda er alle som er kategorisert i listen. BIST BIST Ykselenler BIST Denler BIST Hacme Gre BIST Varantlar BIST Sertifikalar BIST Betal Vadeli lemler BIST Emtia Vadeli lemler BIST Dviz Vadeli lemler BIST Endeks Vadeli lemler BIST Elektrik Vadeli lemler BIST Kymetli Maden Vadeli lemler BIST Metal Vadeli lemler BIST Yabanc Endeksler Vadeli lemler BIST Borsa Yatrm Fonu Vadeli lemler BIST Repo Oran Vadeli lemler BIST Opsiyon BIST Endeks Opsiyon BIST Dviz Opsiyon Pariteler Dnya Borsa Endeksleri Serbest Piyasa Tahvil Tahvil leri Valrl Eurobond Vadeli Piyasalar Merkez Bankas Kurlar Emtia CBOT CBOT Mini CME CME Mini Nasdaq Indekser COMEX COMEX Mini NYMEX NYMEX Mini EURONEXT Indekser CFDs EUX DJI SP-indekser DAX-indekser Precious Metals Spotpriser Offentlige obligasjoner Yields. Foreks Mobile yenilenmi arayz Yeni zellikleri Ile hizmetinizde Foreks Mobil uygulamas zerinden Borsa, ALTIN, Dviz, Kymetli Metal, yabanc Borsa endekslerini takip edebilir, piyasa irket haberlerini grntleyebilir Satim ilemleri yapabilirsiniz. Foreks Mobile uygulamasnda yap abileceklerinizin listesi. , VOP, Pariteler, Dviz, Altn, Dnya Borsa Endeksleri, Tahvil,, Vadeli Piyasalar, Libor, Emtia verilerini takip edebilirsiniz Dilerseniz Uygulama zerinden VOP Dzey 1, Dzey 1 Veya Dzey 2 lisanslarn alabilirsiniz Sayfam en istediiniz sembolleri ekleyerek Kendi takke listen oluturabilirsiniz Uygulama zerinde hisse dyr som boller iin Haber alarm tanmlayabilirsiniz Foreks, irket, Kymetli Foreks ngilizce Haberlerine ulaabilirsiniz Hisse detaynda ilikili haberlere ulaabilirsiniz Uygulama zerinde Tm ekranlarda Sembol Haber Aram yapabilirsiniz Foreks mobile uygulamas Ile 30 un zerinde arac kurum zerinden hisse VOP Alm-Satim ilemleri yapabilirsiniz Uygulamada Ekonomik Ile Tm dnyada gnn Finansiell etkinliklerine ulaabilirsiniz Uygulamada Sembol Det er sagt at det er en god teknikk. Teknologien er en analyse av analysørene. Foreløpig mobil uygulamasndan hisse VOP Alm Satim er en av de mest krevende. Halk Yatrm Menkul Deerler Yatrm Menkul Deerler ATIG Yatrm Menkul Deerler Tekstil Yatrm Menkul Deerler Yatrm Phillip Capital Menkul Deerler Tacirler Menkul Deerler Polen Menkul Deerler Yatrm A1 Yatrm Menkul Deerler Baskent Menkul Deerler Yatrm Piramit Menkul Deerler Delta Menkul Deerler ALB Menkul Deerler Vakif Yatrm Strateji Menkul Deerler Finansinvest IkFX Menkul Deerler Yatrm Menkul Deerler Meksa Yatrm Menkul Deerler Yatrm Tera Menkul Yatrm InvestAZ Yatrm Menkul Deerle. Foreks Mobil uygulamasnda kategori kategori. Ykselenler Denler Hacme Gore Varantlar Sertifikalar Vadeli lemler Emtia Vadeli lemler Dviz Vadeli lemler BIST Endeks Vadeli lemler Elektrik Vadeli lemler Kymetli Vadeli lemler BIST Vadeli lemler yabanc Endeksler Vadeli lemler Borsa Yatrm Fonu Vadeli lemler Repo Vadeli lemler Opsiyon Endeks Opsiyon Dviz Opsiyon Pariteler Dnya Borsa Endeksleri Serbest Piyasa Tahvil Tahvil leri Valrl Vadeli Piyasalar Merkez Bankas Kurlar Emtia CBOT CBOT Mini CME CME Mini Nasdaq COMEX COMEX Mini NYMEX NYMEX Mini Euronext CFDs EUX DJI SP DAX..Foreks Bilgi letiim En. Forex Mobile Trading. Up til nylig, har Forex mobil handel celle smarttelefon handel vært ganske dyster. Men Forex kartlegging leverandører og meglere har begynt å plukke opp sin handling. De har innsett at handelsmenn vil ha bekvemmeligheten av handel fra våre mobiltelefoner. Og de gir oss verktøyene til å gjøre nettopp det. I denne artikkelen vil jeg vise deg alle de beste alternativene for handel med Forex mobile trading. Spesielt vil jeg vise deg. Hva mobil handel er. De beste telefonene og tabletter for trading. The beste mobile forex trading platforms. My løsning for mobil trading. What er Forex mobil trading. Simply sette mobil handel er trading Forex markedet fra en smarttelefon eller en tablet. Forex Mobile Trading. Jeg er sikker på at du er enig, det kan noen ganger Vær vanskelig å tilpasse Forex rundt en travel timeplan Mellom arbeid, familie og ditt sosiale liv, kan det være tøft å finne tid til handel. Tenkelig har de siste årene vært rask utvikling i smarttelefon - og tabletterteknologi Nei w du er ikke lenger begrenset til handel fra din PC eller bærbar datamaskin I dag kan du handle Forex fra de fleste smarttelefoner eller nettbrett så lenge du kan få en stabil og sikker internettforbindelse. Smartphones har endret måten jeg handler Disse dagene gjør jeg på Minst 50 av handelen min mens jeg er borte fra PC-en, har jeg tatt handler mens du går på tur, mens du sykler, og selv mens du svømmer, selv om jeg ikke anbefaler å prøve å bruke telefonen i bassenget. De beste smarttelefonene for Forex trading. Dette er hvor det blir tøft I smarttelefonverdenen er det så mye valg at det kan bli forvirrende å finne den beste telefonen for deg La oss bryte dette ned i to logiske kategorier Først må vi se på telefonens operativsystem OS. Best smartphone OS for handel. Android, iOS eller Windows. A smartphone s OS er programvaren som støtter telefonens grunnleggende funksjoner Telefonens operativsystem lar deg gjøre ting som å ringe telefonsamtaler og installere apps. Picking det beste operativsystemet for deg er ganske enkelt der er tre hovedvalg s for Forex mobil handel Android, iOS iPhone og Windows Phone Når det kommer til Forex apps, har Android og iOS mye mer valg enn noe annet OS. Du kan også gå til en Windows Phone, men det er virkelig ikke så mange Forex apps for en Windows Phone det samme gjelder for Blackberry, Fire OS Amazons tilbud og Firexfox OS. My råd er å velge enten Android eller iOS. Best skjermstørrelse og hardware. One av den viktigste faktoren når du leter etter en smarttelefon å handle fra, er skjermstørrelse Å ha en liten skjerm gjør det svært vanskelig å handle effektivt. Du vil ha en telefon med en skjermstørrelse på rundt 5 tommer eller mer Det er greit hvis det er litt mindre, men for lite og diagrammer blir et mareritt for å navigere Du vil også ha en minimum skjermoppløsning på 1920 1080 1080p. Eventuelt mindre enn 1080p vil også være en smerte å kartlegge på Smartphone Screen sizes. Selv om spesifikasjonene ovenfor er ideelle, er de ikke avgjørende. Hvis du har en eldre telefon med en mindre skjerm eller Vedtak, gi det en sjanse uansett. Hjerteutstyr er vanligvis en stor bekymring med folk Men du trenger ikke en veldig kraftig telefon for Forex trading Du trenger ikke å gå ut og kjøpe den beste telefonen på markedet bare for Forex trading. Den andre fordelen av store telefoner er at de har store batterier. Som bringer meg til mitt neste punkt. Samsungs telefoner vinner ut for batterilevetiden. Batterilevetid er viktig, du vil ikke at telefonen skal dø midt i handel. Prøv å finne en telefon som har minst seks timer batterilevetid under bruk Dette bør tillate kraftig bruk hele dagen uten å lade opp. Du vil ofte oppdage at større smarttelefoner har bedre batterilevetid. Dette fungerer bra, siden du trenger en telefon med stor skjerm. Mens batterilevetiden er viktig, må du ikke gjør det til en topprioritet Batteriene er lette, du kan alltid kjøpe et ekstra og bære det med deg. Jeg har to ekstra telefonbatterier i vesken min veske til enhver tid. Husk at iPhone 6 pluss er helt lukket, slik at du ikke kan bytte ut sitt batteri. Min s hone recommendations. I bruker Samsung Galaxy Note 3 på grunn av det er stor skjerm og lang batterilevetid Jeg anbefaler noter-serien, selv om de er store telefoner, hjelper den ekstra skjermstørrelsen med kartlegging. Hvis du foretrekker en iPhone, iPhone 6 pluss er et godt valg igjen på grunn av storskjermstørrelsen Vær imidlertid oppmerksom på at du ikke kan bruke ekstra batterier med den. Hvis du er på et budsjett, er Bluboo X6 et fantastisk valg. Bluboo er omtrent seks ganger billigere enn Galaxy Note 4, og syv ganger billigere enn iPhone 6 Plus Uavhengig av budsjettprisen, har Bluboo stor ytelse og passer perfekt til smarttelefonhandel. En annen løsning for stramme budsjetter er å gå til en eldre modell jeg bruker fortsatt Galaxy Note 3 for Forex mobile trading og Galaxy Note 4 ble utgitt måneder siden, jeg vil nok ikke oppgradere til notatet 5 er ute. Beste tabletter for Forex trading. Å velge den perfekte tabellen for Forex mobil handel ligner på å velge den perfekte telefon Skjermstørrelse og OS er de viktigste faktorene Men når det gjelder nettbrettet ditt, er Windows det aller beste alternativet. Vinduer 8 tabletter vinner ut over Android og Apple-tabletter. Jeg bruker Surface Pro 3 fra Microsoft The Surface Pro rekkevidde bruker ikke et mobilt operativsystem som Android, iPhone eller Windows Phone, det bruker Windows 8 som et operativsystem. Da Windows 8 er det samme operativsystemet som brukes på stasjonære og bærbare datamaskiner, kan du installere din normale handelsplattform på nettbrettet ditt, for eksempel MT4. I hovedsak er en Surface Pro-nettbrett som en veldig liten, kompakt og tynn laptop. Ulempen med Surface Pro-serien er at de er svært dyre. Den gode nyheten er at det finnes andre alternativer. Lenovo har også et veldig fint utvalg av Windows 8 tabletter, slik som Dell og Acer. A. Windows 8-nettbrettet er ditt beste alternativ for Forex mobilhandel. Hvis du virkelig vil ha en Android-nettbrett, sjekk ut Samsung Galaxy Tab. Hvis du vil ha en Mac-nettbrett, er det eneste alternativet du er iPad. I vil anbefale en 10 1 tommers skjermstørrelsestablet som er sagt, jeg har brukt tabletter med en mindre skjerm og de er fine for trading. Finding den perfekte mobile Forex trading plattformen. Chances er at megleren allerede har en mobil handelsplattform De mest populære plattformene for øyeblikket er MT4 MT5 mobil eller cTrader mobil. Du kan få MT4 MT5 mobil på Android og iPhone, og begge plattformene fungerer bra. Du kan også få cTrader på både Android og iPhone, og det fungerer også bra. Personlig, jeg foretrekker cTrader mobil, det er mye raskere og enklere å bruke. Alle tre plattformene blir slått ned ved å kartlegge seg, men diagrammene har ganske enkelt ikke så mange funksjoner som vant fra vanlige plattformer. Med MT4 MT5 mobile kan du for eksempel ikke endre kartfarger, og rekkevidden av indikatorer er svært begrenset. Med cTrader mobil , tidsrammer du kan bruke er svært begrenset. Det største problemet jeg har med kartlegging på MT4 MT5 mobil og cTrader mobil er at de ikke synkroniserer med dine normale diagrammer. Jeg kunne tilbringe en time å sette opp alle mine diagrammer på PCen min, og da måtte jeg gjenta alt det arbeidet på mobilkortene mine. Mens alle disse plattformene er gode for å ta handler, hvis du vil ha en god kartløsning, er alternativene dine slanke. Du bør laste ned alle tre plattformene og teste dem ut, jeg testet MT4 mobil gjennom Avatrade kan du få deres meta trader 4 gratis nedlasting her. Mange meglere har egne proprietære mobil handelsplattformer, dessverre kan jeg ikke teste hver megler s proprietær plattform. Jeg er sikker på at det er noen edelstener der ute, og hvis du vet om noen gi meg beskjed ved å kommentere nedenfor. Den beste løsningen jeg har funnet for kartlegging og handel, er Trade Interceptor Trade Interceptor er en brukervennlig mobilplattform, og er tilgjengelig på Androids, iPhone, Windows, Blackberry og Amazon-enheter. Trade Interceptor er tilgjengelig med en lang liste over meglere, slik at megleren allerede kan koble til den. Jeg kan gi en ganske lang fire-stjernes gjennomgang på Trade Interceptor, men du er bedre å bare prøve det selv. Å bare koble til mobile plattformer . Hvis du bare vil bruke mobilplattformen bare for kartlegging, er det ikke mange gode alternativer. De eneste gode dedikerte kartplattformene er TradingView eller ChartIQ. Begge disse plattformene er veldig like. Etter min mening vinner TradingView ut som den er fullpakket med en uendelige mengder funksjoner Men de ekstra funksjonene kommer til en pris, TradingView er 9 99 per måned, mens ChartIQ fortsatt er gratis. Både TradingView og ChartIQ løser problemene jeg nevnte ovenfor om diagrammer som ikke synkroniseres Hvis du bruker en av disse plattformene på din PC-en, vil de synkronisere med telefonen og nettbrettet. I tillegg kan jeg gi deg en lang gjennomgang, men du er bedre i å prøve dem selv. Jeg bruker for øyeblikket TradingView som mobil og desktop-plattform. Mens jeg virkelig skulle ønske de ville skape en Android-app, som får tilgang til diagrammene mine via min nettleser, fungerer bra. Remote skrivebord og Windows 8-tabletter. Mens Forex Mobile Trading-løsninger blir bedre og bedre, føler jeg at de fleste mobile plattformer er mangler. Hvordan klarer jeg å ta minst 50 av handlingene mine mens jeg er borte fra PC-en min. Vel, på min telefon bruker jeg ekstern desktop-programvare I utgangspunktet er det jeg gjør er jeg forlater PCen min på 24 7, og jeg bruker en Android app kalt Splashtop for å få tilgang til PC-PC-en ekstern Dette tillater meg å bruke min faktiske trading plattform for handel Du kan også bruke TeamViewer som et eksternt skrivebord verktøy både Splashtop og TeamViewer fungerer veldig bra. Den største ulempen ved denne løsningen er åpenbart at jeg trenger å holde PCen min hele tiden Også hvis PCen krasjer, vil jeg ikke kunne få tilgang til skrivebordet mitt, hva da vel, som backup har jeg en mobil handelsplattform som jeg kan bruke til å administrere mine bransjer. hvis jeg ha min tablett med meg, jeg bruker bare at jeg for tiden bruker en Surface Pro 3, som er en Windows 8-tavle. Dette betyr at jeg kan installere nøyaktig samme plattform på min nettbrett som jeg bruker på PCen, slik at tabletten min ikke krever en mobil handelsplattform i det hele tatt. Den beste løsningen for Forex mobil trading. For meg, den beste løsningen for mobil handel er ikke å bruke en mobil handelsplattform Jeg bruker TradingView til å kartlegge på mobil, men jeg tar handler via eksternt skrivebord. Den beste løsningen for deg vil avhenger av dine behov Den beste måten å finne ut er å teste alt og finne ut hva fungerer Så hva skal du teste først Vel, her er en praktisk guide. Steg 1 Ta kontakt med megleren og se hvilke Forex mobile trading løsninger de har. Sørg også for å spørre om de støtter Trade Interceptor Brokers kan prøve å presse sin proprietære programvare på deg, så spør om de tillater en bestemt plattform, får du et mer direkte svar. Steg 2 Test alle de mobile plattformene din megler har tilgjengelig. Steg 3 Hvis du ikke er fornøyd med plattformene til megleren, kan du prøve noen av de andre plattformer nevnt ovenfor Du kan bestemme at du vil bytte megler hvis du finner en flott mobil plattform. Steg 4 Hvis du ikke er fornøyd med Forex mobile handelsplattformer generelt, last ned Splashtop eller TeamViewer og prøv å bruke eksternt skrivebord. Personlig tror jeg thi s er den beste løsningen for de fleste, men det har ulemper. Steg 5 Hvis eksternt skrivebord ikke passer til dine behov, se på å kjøpe en Windows 8-tablet. Jeg håper du fant denne artikkelen nyttig. Hvis du har noen spørsmål eller forslag, vennligst send meg en Tweet eller en melding på Google. Du trenger en meny her. Forex Monitor. Windows Phone 7 x App for overvåking Forex Market Pairs priser, Twitter nyheter, Central Banks Kalendere, Åpne og Lukk Times for markeder over hele verden NYTT I VERSION 2 5 - Live fliser lagt til - Høyt - Lavt par inkludert i diagrammer - Ett ekstra par inkludert - Inkludert diagrammer - Tekniske indikatorer Inkludert SMA, Alligatorer, MACD - Metro Style Brukergrensesnitt - Forbedret ytelse - Gjenværende lagt til Forex Calendar funksjonen og Åpne Lukk tid i Forex International Markets - Forbedret nyhetsleser komponent - Mulighet for å sette opp skjermlåsen funksjonen FUNKSJONER - Forex News overvåkning - Opptil 6 Forex par priser overvåking samtidig - Sentralbanker Kalendere informasjon - Opp til 4 1 Forex Par - Åpne og Lukk tid for International Forex Markets. Tilgjengelig på. Folk liker også Vis alle. Beregnet 3 9 stjerner av 5.The Economic Times. Rated 4 0 stars out of 5.Rated 4 1 stars out of 5. My Expenses. Rated 4 3 stars out of 5.12C GOLD FREE. Rated 4 1 stars out of 5.Rated 3 8 stars out of 5.Rated 3 6 stars out of 5.Finance tracker. Rated 4 6 stars out of 5.Toshl Finance. Rated 4 5 stars out of 5.Currency Converter. Rated 4 5 stars out of 5.System Requirements. Windows 10 Mobile, Windows Phone 8 1, Windows Phone 8.Windows 10 Mobile, Windows Phone 8 1, Windows Phone 8. Tilleggsinformasjon. Omtrentlig nedlastingsstørrelse 2 33 MB. Denne appen kan bruke en anonym Microsoft-konto Bruk informasjon om enheten Bruk posisjonen din Bruk mediebiblioteket Bruk enhetens nettverkstjenester Bruk telefonen Bruk noen av dine Windows Phone-sensorer. Få tilgang til nettleseren. Installasjon Installer på opptil ti Windows 10-enheter. Språk støttes Norsk USA Suomi Suomi Français Deutsch Espa a Espa a, Al fabetizaci n Internacional Deutsch Deutschland. Report denne appen til Microsoft Takk for at du rapporterte din bekymring Vårt team vil se gjennom det og, om nødvendig, gå til handling Logg inn for å rapportere denne appen til Microsoft.

No comments:

Post a Comment